2020年5月28日 星期四

輕鬆做廚神

Milk媽不是廚神媽媽,雖然無論我煮成點,奕臻及奕爸都會幫手清哂餸菜,但係其實我都想可以快捷地煮餐美味餸菜俾佢地食。

終於俾我發現『餸上門』餸包,佢地每天新鮮製作,將食材清切好調味,真係好方便我呢種煮野唔叻,又希望慳番時間的媽媽。



今次我訂購3餸1湯,白酒蕃茄浸青口、黑松露蘆筍豬肉卷、薯仔蜜椒炒牛柳粒及羅漢果粟米豬骨湯,佢地嘅餸包密封的,肉類更會真空包裝,再加上配料和醬汁,真係衛生又方便。





另外佢地網頁仲有食譜跟住煮,真係人人都可以變廚神,奕爸都讚好好味,仲講笑話根本無可能煮得難食,而奕臻主要食薯仔蜜椒炒牛柳粒,食食下,仲搶左成碟自己食。






訂購方法,每日11時前於網頁完成落單,即日下午3至7時送上門。(留意:東涌、大嶼山及離島地區暫時不設送貨,逢星期日休息) 

如果大家都想輕鬆做廚神,可瀏覽以下網址:www.deliverz2u.com

購買優惠:由即日至2020年6月4日
Promotion Code: deliverzmilk
Discount: 95折

沒有留言:

張貼留言